vineri, 6 mai 2011

Te iubesc...o banalitate...!!!





TE IUBESC! De ce folosim atat de frecvent acest cuvant daca nu stim ce semnifica si daca nu suntem siguri de ce ceea ce simtim? Multi dintre noi nu suntem constienti de sentimentele nostre care uneori pot si confundate foarte usor cu "OBSESIA" care din pacate este prezenta in vietile noastre...

Am folosit acest cuvant si sincer imi pare rau...recunosc nu stiam ce inseamna acest cuvant si nu eram sigura de sentimentele mele...si din pacate am avut mult de pierdut...nu demult am intalnit un baiat de care auzisem dar nu vroiam sa am tangente cu el pana cand...inevitabilul sa intamplat...eram cu o prietena ne plimbam...in apropiere de parcu unde ne aflam la vazut pe prietenu ei si ma rugat sa merg cu ea sa-l salute pentru ca sunt prea multi si ii e jena...am mers acolo la salutat si la un moment dat am simtit o mana pe umaru meu...era acel baiat care nu credeam ca o sa ajunga sa fie o persoana speciala in viata mea...ma luat deoparte am facut cunostinta si am vorbit chesti banale...in sfarsit prietena mea ma chemat sa plecam iar el ma rugat frumos sa ii dau numarul de telefon...i-am spus ca e mai bine sa nu il dau...si am plecat...am mai stat pe afara si cand am ajuns in casa primesc un mesaj cu un numar necunoscut: "Scz ca insist atat dar chiar imi esti simpatica poate ne vedem maine si mai vorbim...si te rog sa nu te superi pe prietena ta pentru ca mi-a dat numarul tau.Te pup si ne auzim maine!" Asa a si fost...ma sunat sa ne intalnim in parc...la inceput nu vroaim sa merg dar nu puteam sa neg ca imi era si mie foarte simpatic si am mers...am discutat ce am discutat si la un moment dat am observat ca se apropie din ce in ce mai mult de mine...a ajuns langa mine si mi-a soptit la ureche daca fac ceva te superi pe mine?iar eu nestiind ce are de gand i-am spus depinde...iar neatenta fiind ma sarutat!Imi placea de el si i-am raspuns la acel sarut iar din acea zi...nu imi mai puteam lua gandul de la el...ma suna frecvent sa iesim dar il evitam...nu vroiam sa ajung sa tin la el...dar sa intamplat...am fost impreuna 2 ani si ne-am simtit foarte bine...tineam mult unul la celalalt si totul parea minunat pana intr-o zi cand am vazut-o pe cea mai buna prietena a mea...tinandu-l in brate si sarutantul...atunci am pus punct chiar daca ma durea...au incercat sa clarifice lucrurile cum ca ia luat valu si nu au avut ce face...mi se parea ca a fost ireal totul...l-am evitat de atunci si am devenit doi strainii...azi cand il vad as vrea sa-l i-au in brate si sa-l sarut pentru ca a fost un capitol frumos din viata mea si chiar as fi vrut sa continui relatia cu el dar era imposibil pentru ca de fiecare daca cand il vedeam imi aparea in fata imaginea in care se saruta cu ea...ea in care am avut incredere si sa dovedit a fi...nici n-am cuvinte...

Din aceasta poveste am invatat sa nu ma mai incred in nimeni...si chiar asa fac...nu e bine sa te inchizi in tine dar decat sa ii spui unui "prieten" care apoi sa te injunghie pe la spate mai bine...NU!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu